صفحه نخست فروشگاه                  تماس با ما
            منوي محصولات
آموزش عکاسی
آموزش نورپردازی
عکاسی مدلینگ
عکاسی عروسی
عکاسی پرتره
ژست فیگور
آموزش های ویرایشی
آموزش لایت روم
آموزش فتوشاپ
مستندهای عکاسی
creativeLIVE
PhotoshopCAFE
میکس و مونتاژ
محصولات رایگان
پک های حرفه ای
پلاگین های فتوشاپ
آلبوم ساز دیجیتالی
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازديدترين محصولات
ژست فیگور اسپرت  ژست فیگور اسپرت
نورپردازی عکاسی عروسی نورپردازی عکاسی عروسی
عکاسی فشن عکاسی فشن
ژست فیگور2012 ژست فیگور2012
ژست فیگور عروس داماد ژست فیگور عروس داماد
            آگهي

             سفارشات
نام کالا قيمت تعداد حذف
             آموزش پلاگین onon
آموزش پلاگین فتوشاپ onon
قيمت 0ريال
تعداد کالا :0
آموزش پلاگین onon آموزش پلاگین onon
آموزش   پلاگین onone  در 3 دی وی دی

این مجموعه شامل 6 نرم افزار قدرتمند می باشد که 6 مشکل عمومی عکاسان که در فتوشاپ به آن برخورد می کنند را حل می کند. مجله American Photo به انتخاب ویرایش گر های خود جایزه بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای عکاسان حرفه ای را به این نرم افزار داده اند. توسط این پلاگین شما آخرین نسخه از محصولات حرفه ای on on شامل Perfect Resize برای تغییر سایز.Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته عکس PhotoTune برای تصحیح رنگهای عکس به صورت حرفه ای ، FocalPoint برای ایجاد فوکوس روی تصویر  و PhotoTools و PhotoFrame برای ایجاد افکت های عکسای حرفه ای می باشد.
Perfect Resize یک نرم افزار استاندارد برای بزرگ کردن و تغییر اندازه عکس ها می باشد. بدون کاهش کیفیت و روشنایی و از بین رفتن جزئیات می توانید در اندازه عکس های خود تغییر ایجاد کنید. با استفاده از الگوریتم های میان یابی نتایج بسیار واضحی برای شما ایجاد خواهد کرد که نمونه آن را در هیچ نرم افزار دیگری مشاهده نخواهید کرد.
ویرایش حرقه ای PhotoTools ، سریعتریو ساده ترین راه برای اضافه کردن افکت حرفه ای به عکس در فتوشاپ است. در این افزونه شما بیش از 300 افکت عکاسی حرفه ای در اختیار خواهید داشت که به راحی قابل استفاده اند.
با برنامه FocalPoint شما کنترل کاملی روی فوکوس تصویر ، عمق و افکت های عکس خواهید داشت. با کنترل کننده ابتکاری FocusBug می توانید فوکوس لنز را در برنامه فتوشاپ تغییر دهید.
اگر بتوانید عکس ها را در کنار یکدیگر با هم مقایسه کنید ، می توانید به سادگی رنگ آن را تصحیح کنید و کیفیت عکس را با PhotoTune 3 افزایش دهید. دیگر داشتن رنگ مناسب چیز سختی نیست. علاوه بر این PhotoTune 3 تندی رنگ را بدون نیاز به اینکه بدانید چگونه از Levels  و Curves در فتوشاپ استفاده کنید، افزایش می دهد.
برای حذف پس زمینه های ناخواسته افزونه Mask Pro استفاده می شود. این افزونه امکان برش قسمت های مختلف پس زمینه را برای شما فراهم می کند. ساخت ماسک ، انتخاب های مختلف و ساخت Path روی اجزای مشکلی مانند مو ها ، شیشه یا مه به سادگی توسط این ابزار امکان پذیر است.
ویژگی‌های
ابزار PhotoFrame بیش از صد عنصر طراحی مانند لبه های فیلم ، حاشیه ، تکسچر ، پس زمینه و تزئینات در اختیار شما قرارمی دهد. این ابزار دارای قسمت وارد کردن عکس می باشد که بسیار کامل طراحی شده است. ساده ترین و سریعترین راه برای ساختن آلبوم های زیبا یا صفحات نمایش عکس است. این افزونه شامل تمامی ابزاری که شما برای یافتن عناصر طراحی مناسب ، اضافه کردن آنها به عکس و کنترل اجزایی مانند سایز ، رنگ و شفافیت را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید چندین عنصر را برای ساخت طرح خودتان روی هم ترکیب کنید و آن را به عنوان یک قالب آماده در فتوشاپ ذخیره کنید.OnOne Perfect Photo Suite 6.0.2
 
Stand Alone بودن پلاگین‌های این مجموعه؛ به این معنا که می‌توانند مستقل از فتوشاپ نیز اجرا شوند.
برخورداری از صدها افکت، تمپلیت و ابزار برای ساخت طرح‌های زیبا
دارای آموزش اولیه‌ی هر یک از پلاگین‌ها
 پشتیبانی از نرم‌افزارهایAdobe Lightroom
آموزش ها مربوط به سال 2012 می باشد
آموزش ها همراه با پلاگین در 3 دی وی دی
طریقه نصب در داخل پوشه پلاگین موجود است
اگر دوست دارید با عکسهایتان جادو کنید حتما این مجموعه را تهیه کنید

 تاريخ: 1391/07/23   مشاهده : 943
             ويترين محصولات
طرح بيزنس ملي ايران بيزنا