صفحه نخست فروشگاه                  تماس با ما
            منوي محصولات
آموزش عکاسی
آموزش نورپردازی
عکاسی مدلینگ
عکاسی عروسی
عکاسی پرتره
ژست فیگور
آموزش های ویرایشی
آموزش لایت روم
آموزش فتوشاپ
مستندهای عکاسی
creativeLIVE
PhotoshopCAFE
میکس و مونتاژ
محصولات رایگان
پک های حرفه ای
پلاگین های فتوشاپ
آلبوم ساز دیجیتالی
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازديدترين محصولات
ژست فیگور اسپرت  ژست فیگور اسپرت
نورپردازی عکاسی عروسی نورپردازی عکاسی عروسی
عکاسی فشن عکاسی فشن
ژست فیگور2012 ژست فیگور2012
ژست فیگور عروس داماد ژست فیگور عروس داماد
            آگهي

             سفارشات
نام کالا قيمت تعداد حذف
             آموزش پلاگینAlien Skin
آموزش پلاگینAlien Skin
قيمت 0ريال
تعداد کالا :0
آموزش پلاگینAlien Skin آموزش پلاگینAlien Skin
آموزش پلاگینAlien Skin
آموزش ها همراه با پلاگین مورد نظر می باشد

این مجموعه شامل آموزش ۷ پلاگین فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. شما توسط این ۷ پلاگین که به تازگی از شرکت معروف Alien Skin روانه بازار شده است ، می توانید به خلق تصاویر گرافیکی با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی روز بپردازید.
امروزه نرم افزارهای مختلفی را در زمینه کار بر روی عکـس ها و اعمال فیلترهای مختلف تصویری و ایجاد افکت های گوناگون بر روی آن ها می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را در زمینه ویرایش عکـس ها برطرف می سازند. استفاده از این نرم افزارها امروزه با هدف های خاصی صورت می گیرد . بسیاری از کاربران تنها به منظور سرگرمی اقدام به استفاده از این برنامه ها می نمایند و بسیاری دیگر از این نرم افزارها در زمینه کاری خود بهره می برند. بسیاری از شرکت های تولید کننده ابزارهای گرافیکی در لیست محصولات خود نرم افزارهای افکت گذاری بر روی عکـس ها را نیز دارند.
*****
Exposure – پلاگینی قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکـس ها و تصاویر
به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکـس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکـس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکـس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Alien Skin می باشد.
» برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- سرعت بالا در بارگذاری تصاویر
- دارای بیش از ۵۰۰ افکت مختلف
- پشتیبانی کامل از Photoshop CS5 64-bit
- پشتیبانی کامل از Lightroom
- قابلیت استفاده آسان از ابزارها
*****
Blow Up – پلاگینی قدرتمند برای بزرگ کردن ابعاد تصاویر بدون کاهش کیفیت
نام یکی از پلاگین های محبوب فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید عکـس های خود را بدون کاهش کیفیت و بوجود آمدن نویز ، زوم نمایید. همچنین می توانید افکت های زیبایی را به طرح ها و عکـس های خود اضافه کنید که باعث زیبایی هرچه بیشتر نتایج کار شما خواهند شد. قابلیت تنظیم رنگ و قدرت بالای نرم افزار در انجام امور ذکر شده بسیار زیاد بوده و به طبع کار را برای شما آسان خواهد کرد.
» برخی ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت زوم عکـس بدون افت کیفیت و ایجاد نویز.
- دارای افکت های زیبا.
- سازگار با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ.
- سازگار با سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی.
******
Bokeh- پلاگینی قدرتمند که وسیله آن می توان بر روی عکـس ها افکت گذاری نمود
نام نرم افزاری می باشد که وسیله آن می توان بر روی عکـس ها افکت گذاری نمود. افکت های اصلی این نرم افزار برای تمرکز بر یک قسمت از عکـس می باشد. به عنوان مثال شما می توانید افکت را به گونه ای بر روی عکـس ایجاد کنید که تمامی نقاط عکـس به جز قسمت دلخواه شما حالـــت تار داشته باشد و یا محیط دارای شرایط دیگری باشد.
» برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- سرعت بالای نرم افزار در هنگام کار
- پشتیبانی از Photoshop CS5 64-bit
- پشتیبانی از Lightroom
********
Snap Art 2 – پلاگینی قدرتمند تبدیل عکـس به حالـــت های مختلف پلاستیکی، ژله ای، مداد رنگی، آبرنگ و …
شمایی که با فتوشاپ کار می کنید می دانید که این نرم افزار در بخش فیلتر های خود بخشی را برای اینکه طراحی شما را به طرحی همانند آبرنگ، مداد رنگی و … تبدیل کند دارا می باشد. شاید خیلی از دوستان از این فیلتر ها استفاده کرده باشند و نتوانسه باشند تا طرح مورد نظر خود را بدست آورند اما با استفاده ازAlien Skin Snap شما می توانید طرح و یا تصاویر خود را به ۱۰۰ حالـــت مختلف از جمله پلاستیکی، ژله ای، مداد رنگی، آبرنگ و … تبدیل نمایید.
******
Xenofex – پلاگینی قدرتمند اضافه کردن افکت های طبیعی مانند رعد و برق و ابر و همچنین ایجاد پیچیدگی در عکـس
خلق طرح های خلاقانه همیشه آسان نیست و هرکـسی توانایی ایجاد چنین طرح هایی را ندارد مخصوصا اگر آن نرم افزار فتوشاپ باشد! اضافه کردن افکت های طبیعی مانند رعد و برق و ابر و همچنین ایجاد پیچیدگی در عکـس ها با استفاده از این پلاگین باعث زیبای دوچندان طرح شما و بهتر بگوییم ، تبدیل عکـس ها به صورت پازل ، منبت کاری شده ، صور فلکی ، موزاییکی و پیچیده و مخلوط شده توسط این پلاگین قابل انجام است.

Image Doctor – پلاگینی قدرتمند تعمیر و رتوش ، حذف کردن و مرمت کردن تصاویر در کمترین زمان
حتما عکـس هایی دارید که قدیمی هستند و می خواهید آن ها را تعمیر کنید یا قطعه ای از عکـس را ترجیح می دهید بردارید به طوری که معلوم نباشد و یا چیزی را به عکـس اضافه کنید به طوری که کاملا طبیعی به نظر بیاید. اگر در کار طراحی باشید و با فتوشاپ آشنا هستید اولین نرم افزاری که به نظر شما می رسد فتوشاپ است، اما برای این کار و ابزار های بیشتر به یک پلاگین نیاز دارید که کار شما را سریعتر و دقیق تر انجام دهد. تعمیر و رتوش ، حذف کردن و مرمت کردن از مهمترین کار های است که Image Doctor می تواند سریع و دقیق انجام دهد.
» برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت ویرایش عکـس ها
- دارای ابزار روتوش عکـس به صورت حرفه ای
- دارای ابزار بازسازی عکـس های قدیمی
- قابلیت تعمیر عکـس های jpg با کیفیت پایین
*********


 تاريخ: 1391/07/23   مشاهده : 635
             ويترين محصولات
طرح بيزنس ملي ايران بيزنا