صفحه نخست فروشگاه                  تماس با ما
            منوي محصولات
آموزش عکاسی
آموزش نورپردازی
عکاسی مدلینگ
عکاسی عروسی
عکاسی پرتره
ژست فیگور
آموزش های ویرایشی
آموزش لایت روم
آموزش فتوشاپ
مستندهای عکاسی
creativeLIVE
PhotoshopCAFE
میکس و مونتاژ
محصولات رایگان
پک های حرفه ای
پلاگین های فتوشاپ
آلبوم ساز دیجیتالی
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازديدترين محصولات
ژست فیگور اسپرت  ژست فیگور اسپرت
نورپردازی عکاسی عروسی نورپردازی عکاسی عروسی
عکاسی فشن عکاسی فشن
ژست فیگور2012 ژست فیگور2012
ژست فیگور عروس داماد ژست فیگور عروس داماد
            آگهي

             سفارشات
نام کالا قيمت تعداد حذف
             آموزش پلاگین Topaz
آموزش پلاگین های Topaz Labs
قيمت 0ريال
تعداد کالا :0
آموزش پلاگین Topaz آموزش پلاگین Topaz

آموزش پلاگین های Topaz Labs در 2 دی وی دی  همراه با پلاگین ها

امروزه روتوش عکس از مواردی است که شدیدا مورد استفاده هر کاربر و بهخصوص طراحان و عکاسان می باشد. روتوش تصاویر شامل افزودن کیفیت و مات کردنتصویر به نحویست که باعث از بین رفتن چین و چروک هایی است که به حالتطبیعی یا به علت اشتباهات دوربین ها ایجاد می شود. اغلب این کار توسط نرمافزار فتوشاپ انجام می شود ولی کار با ابزار های عادی Photoshop Effectبرای روتوش تصاویر بسیار وقت گیر خواهد بود، از این رو کاربران به بخش فیلتر های افکت این  نرم افزار رو آورده اند.
Topaz Labs Photoshop CS5 Bundle تمامی کارایی نرم افزار محبوب فوتوشاپ رادر زمینه تنظیم عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار بهعکاسان یک کنترل سریع ، پربازده و دقیق را در زمینه مدیریت عکس هایشان میدهد. این نرم افزار به این منظور طراحی شده تا زمینه خلاقیت عکاسان راافزایش دهد که این کار با استفاده از تکنولوژی برتر و پیشرفته ای که دراین نرم افزار قرار گرفته است میسر می شود. این مجموعه شامل ۷ پلاگین بهنام های Topaz Adjust, Topaz DeNoise, Topaz Simplify, Topaz Clean, TopazDeJPEG, Topaz Detail, Topaz ReMask می باشد.

 
Topaz Adjust
:پلاگین ها مکمل هایی هستند که به کمک آن ها می توانید امکاناتی ویژه را بهنرم افزارهای خود بدهید.این نرم افزار پلاگینی برای فتوشاپ می باشد که بهکمک آن می توانید به طور کلی تنظیماتی حرفه ای به نرم افزار فتوشاپ اضافهکنید و به وسیله ی برنامه ی فتوشاپ خود می توانید تنظیمات رنگ و روشنایی ووضوح و …. را انجام دهید.

Topaz Clean:: این پلاگین تنها یک روتوش کننده تصاویر نیست؛ از دیگر امکانات اینپلاگین که یک ابزار فتوشاپ محسوب می شود می توان به قابلیت ایجاد جلوهشارپ، جلوه‌های هنری، ترمیم بافت‌ها (خصوصا بافت صورت) و ساخت تصاویرشبیه‌سازی برداری و غیره اشاره نمود که نشان از قدرت طراحی این پلاگیندارد. این پلاگین Preset های افکت آماده ای دارد که شامل Cartooned ،Crispstyle ، Curly Smooth ، DeGrunge ، Fatstyle ، SkinEven ، StylizeDetails ، Frult Example ، Indian Beauty ، Pearls ، Skin Even 2 که هر یکحالت خاصی در روتوش به تصاویر خواهند داد؛ برای مثال SkinEven فقط جوش هاو خال های روی صورت را بدون آسیب به بافت اصلی صورت محو کرده و از بین میبرد. در کل می توان گفت با این plug-in کار چند ساعته روتوش عکس شما بهچند ثانیه کاهش خواهد یافت و در وقت و هزینه خود صرفه جویی می نمایید..

Topaz DeJPEG:پلاگین فتوشاپ که در زمینه افزایش کیفیت تصویر به شما کمک می نماید. ایننرم افزار خلاقیت عکاسان را افزایش می دهد و این کار با استفاده ازتکنولوژی برتر و پیشرفته ای که در این نرم افزار قرار گرفته است میسر میشود. این نرم افزار C را بهبود می بخشد و جزئیات عکس آسب دیده را بازیابیمی کند و وضوح و روشنی عکس را افزایش می دهد..

Topaz DeNoise:در واقع پلاگینی برای فتوشاپ جهت حذف نویز و بازیابی جزئیات عکس می باشد.تکنولوژی جدید استفاده شده در این پلاگین باعث می شود تا در روند حذف نویزاز تصویر، جزئیات از بین نرفته و در بالاترین حالت کیفی باقی بمانند.درهنگام استفاده از Topaz DeNoise متغیرهای متعددی وجود دارند که می توانیدبا تنظیم آنها بهترین نتیجه را بدست آورید .

Topaz Detail   یکی از پلاگین های فتوشاپ می باشد که امکانات فوقالعاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این پلاگین جهت افزایش و کاهشمقدار دقت تصویر به کار می رود. این پلاگین بر روی تما م جنبه های افزایشجزئیات نظارت و کنترل کامل دارد.
پلاگین Topaz Detail یکی از آن پلاگین‌هایی است که باید هر عکاس امروز یک نسخه از آن را روی فتوشاپ خود داشته باشد.

Topaz ReMask نامنرم افزاری برای ماسک کردن و برش عکس های دیجیتال می باشد. این نرم افزاربه شما امکان می دهد تا المان های مخصوصی از عکس را به سادگی از آن جدانمایید و به سادگی به عکسی دیگر انتفال دهید. این نرم افزار ، پلاگینیبرای فوتوشاپ می باشد که به سادگی با آن ارتباط برقرار می کند و می توانیداز تمامی امکانات آن در طول فرایند کار خود استفاده نمایید.

Topaz Simplify  :تبدیل کردن هر عکس   به یک شاهکار هنری


 تاريخ: 1391/07/23   مشاهده : 2138
             ويترين محصولات
طرح بيزنس ملي ايران بيزنا